onsdag 17 mars 2010

Nu börjar det kännas att man har en inneboende. Tycker att jag tappat flåset alldeles. Hjälper ju inte att jag inte cyklat till jobbet sedan oktober. Men jag får väl försöka ta mig i kragen och inte säcka ihop helt. När sedan bebis har kommit får det bli promenader, promenader, promenader igen. Har börjat äta lite lchf igen och jag mår bättre av det. Ingen evig halsbränna.
Efter jobbet när jag varit och hämtat Casper körde vi till mamma/mormor och hälsade på.
Igår när Henrik varit och hämtat Casper från dagis blev han så ledsen när varken jag, mormor eller Patrik var här hemma. Idag sa han Mowgli när han såg honom på en bild. H har varit i Stockholm och kommer snart hem. Verkligen en heldag, han åkte kl 7 i morse och kommer hem kl 21.30.
Redan torsdag imorgon, helgen närmar sig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar