tisdag 7 september 2010


Först med Ellen till BVC och läkarbesök. Allt ok, vägde 5610 och är 60 cm lång. Lillan växer så det knakar.
Det blev hastigt bestämt att H skulle ut på jobbet idag ( jag är ju bortskämd med att ha honom hemma) så det blev till att ta med både Ellen och Casper till frissan . Först är man ju lite lite sen precis som vanligt, sen finns det inte någon parkeringsplats, mobilen funkar inte och klockan går alldeles för fort. Jag blev iallafall klippt tillslut och fick en ny tid till nästa vecka för att få lite slingor. Hade nästan bestämt mig att håret skulle ryka idag men i morse fick jag lite kalla fötter och bestämde mig för att låta det vara en gång till och slinga det lite istället. Det hade ju varit skönt att kunna sätta upp det ordentligt men det verkar vara ganska omöjligt att komma dit.
Ja ja vi försöker ett tag till min kalufs och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar