tisdag 26 oktober 2010

Henrik har begivit sig till Finland och "övergett" oss här hemma. Man fattar ju när man är ensam med båda att man behöver dela på detta. Är trött så in i bengen. Casper är i värsta teststadiet (tror jag iaf, det kan ju bli värre vad vet jag) och kan reta gallfeber på mig. Jag bestämmer mig för att nu ska jag minsann ha världens tålamod med honom och så testar han tills jag är på bristningsgränsen och följdaktligen blir tokig på honom för minsta lilla grej som kommer och får bägaren att rinna över. Försökte lugnt och sansat prata med honom om det imorse men jag antar att det är en period som bara ska gås igenom.
För att råda bot på lite trötthet ska jag gå och lägga mig nu kl 21.40, har jag tur får jag sova till 22.30 när Ellen brukar vakna !! Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar