söndag 3 oktober 2010

Igår var vi hemma hos Jessica och Johan. Henrik hjälpte till att sätta staket och jag och Jessica var på barnloppis. Där kunde man fynda rejält minsann. Eftersom jag traderat ihop det mesta av vinterutrustnignen till Casper och Ellen var jag inte på jakt efter något speciellt men det blev lite till dem båda. Bästa fyndet var väl egentligen ett par stövlar från pop till Casper för 45:-. Vad vi lärde oss var att nästa gång ska vi inte ha barnvagnar med, det går liksom lite lättare att kryssa fram bland alla människor och klädställnignar utan en stor liggvagn.
Vi var inte hemma förren kl var över 21 och då var jag redo för sängen. Jag säger bara Småbarnsliv.........alltså vad var kl 21 för ett par år sen ?? Inte var det sängdags iallafall men det är det nu. Nu njuter av att kunna gå och lägga sig så tidigt som möjligt.
Har dragit på mig en förkylning också och det bidrar säkert. Annars borde det ju vara Henrik som var tröttast, de hade varit ute och kämpat precis hela dagen. Men att få en hel natts sömn är guld värt för kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar