onsdag 10 november 2010


Ellen vaknar 01.20 och ammas till 02. Casper vaknar och kommer ner 03.33 och jag går upp och lägger mig hos honom. 03.50 -Mamma kissa! Ok ner igen och kissa. Sen går vi upp och jag lägger mig hos honom. 04.30 kommer han till ro igen och jag går ner. 04.45 vaknar Ellen igen för att äta. Ammar henne till 05.10. 05.30 vaknar hon på riktigt och tycker livet är toppen=) Bara att gå upp. 06.20 blir hon trött igen och vill sova en stund men nu har ju Casper kommit upp så det är väl lika bra att inse att dagen har startat. Pappa? Jo han har sovit gott hela natten....
Uppdatering: Pappa kom upp och löste av mig. Beordrade mig att sova en stund och gick iväg till dagis med Casper. När jag vaknade igen var livet lite lättare. Han är guld !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar