tisdag 1 februari 2011

Jag skulle behöva en klädstylist. Jag är så fantastiskt dålig på det där med kläder. Känns som om den bara hänger en massa uddaplagg som inhandlats utan större eftertanke.Tycker det är himla roligt att klä mig snyggt men har svårt att få till det. Tycker inte det är så värst kul att gå och shoppa kläder heller för jag hittar ingenting. Ser inte skogen för alla träd liksom. Sen är jag alldeles för dålig på att be om hjälp i affären. Tycker det verkar som att personalen i många butiker inte tror att man vill ha hjälp, de står kvar bakom kassan och gömmer sig. Men har de fått svaret -nej jag tittar bara, så där en 1000 gånger så är det klart att de slutar att fråga. Måste börja tacka ja till hjälpen som ibland erbjuds så kan man kanske få ordning på garderoben. Att röja och rensa är jag ju däremot kanonbra på så där har vi inga problem, ut men det gamla och in med lite nytt. Tror att det är lite vårkänslor på gång!

2 kommentarer:

  1. Hej Du!
    Ja det hade jag också behövt :). Dra i dom litta, personalen alltså. Tror säkert dom hade tyckt det var kul!
    Ja barnen är viktigast!!! Det måste jag påminna mig själv om ibland när jag surar för jag inte hinner med allt.
    Ha en mysig kväll! Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Jag är precis likadan , har megaångest över allt jag inte hinner göra det är många prjekt som antingen ligger oavslutade eller bara finns i huvudet och väntar på att bli förverkligade. Men jag försöker intala mig att man kommer att få mer tid över så småningom.
    Tack för kommentaren/Marie

    SvaraRadera