onsdag 18 april 2012

Dagens Lchf blev ugnsstekta grönsaker, kycklingfilé, stekta champinjoner och kall bearnaiesås.
Mycket gott och mycket uppskattat av övriga familjen.
Jag har provat periodisk fasta som ju verkar vara det nya inom Lchf. Eller Lchf 2,0 som jag kallar det. Alltså den uppgraderade varianten. Har inte ätit något mellan kl 18 på kvällen tills kl 10 på morgonen därefter. Första morgonen var jag vrålhungrig och fortsatte att vara ganska hungrig/sugen hela dagen. Meen idag.....vilken känsla.....kan det inte vara så här man ska känna sig alltid? Inte alls hungrig, fick inte tillfälle att äta förren kl 12 och när jag då åt var jag nöjd ganska fort. Och vilken energi jag haft idag, OMG om jag alltid haft den energin och den klara skallen skulle jag fått gjort och klarat hur mycket som helst. Nu blir det väldigt spännande att se om denna känslan kan hålla i sig för gör den det vet jag precis hur jag ska äta och när.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar